روش‌های افزایش سرعت رشد مو

روش های تسریع رشد مو در خانه شامل استفاده افزایش سرعت رشد مو از روغن های گیاهی طبیعی مانند روغن نارگیل ، روغن زیره سیاه ، روغن زیتون ، روغن کرچک و خیلی بیشتر… داشته باشد. سس مایونز و قهوه همچنین می تواند چندین بار رشد مو را تسریع کند.
روش برای افزایش سرعت رشد مو در خانه

ورزشی گزارش گروه بررسی از باشگاه روزنامه نگاران جوان مو با رشد کم این روزها این مشکلی است که بسیاری از مردم صورت است “افزایش سرعت رشد مو” خبرهای روز ncfst که شما باید. اما بسیاری از داروهای خانگی ساده وجود دارد که نه تنها می تواند از ریزش مو جلوگیری کند، بلکه باعث تقویت و سرعت بخشیدن به رشد مو و همچنین کمک به مقدار زیادی روغن می شود

راه هایی برای سرعت بخشیدن به رشد مو در خانه

اگر شما می خواهید به مدت طولانی و زیبا و شما در عجله به آن را انجام دهد, شما نگران در مورد اثرات مواد شیمیایی و شما می توانید با استفاده از داروهای خانگی برای سریع رشد مو در عرض یک هفته. برخی از بهترین روش ها عبارتند از:

روغن نارگیل
به دلیل وجود ویتامین B, E, C. علاوه بر حضور مواد معدنی و مواد مغذی مانند فسفر و آهن و سلنیوم و منیزیم و کلسیم را تقویت و سرعت بخشیدن به رشد آن است.
روغن بادام
روغن بادام موجود در بازار به دو دسته تقسیم می شوند: افزایش سرعت رشد مو روغن بادام شیرین و روغن بادام تلخ. هر دو نوع از این روغن ها برای رشد سریع مو بسیار مفید هستند ، به لطف مواد عالی که ریشه های مو را تقویت می کنند.
روغن کرچک
روغن کرچک ، علاوه بر تقویت و ترویج رشد سریع مو در طول هفته ، مو را نیز ضخیم می کند. از آنجا که ویتامین های مختلف و اسیدهای چرب امگا 3 وجود دارد.
روغن دانه سیاه
استفاده از روغن زیره سیاه برای رشد و تقویت مو بسیار مفید است و این روغن از سفید کردن مو جلوگیری می کند.
روغن کنجد
روغن کنجد نیز یکی از مفید ترین و روغن های طبیعی است که بسیار موثر برای حفظ رنگ طبیعی مو و کمک به رشد آن سرعت.
روغن زیتون
در گذشته ، این روغن به دلیل حضور مواد مغذی افزایش سرعت رشد مو برای تقویت پوست و مو مورد استفاده قرار گرفت.
مقدار مناسب روغن زیتون را به یک فنجان بریزید و سپس حرارت روغن به هیچ وجه با قرار دادن آن در مایکروویو.
سپس روغن گرم را به قسمت های ریشه و انتهای مو مالش دهید.
در حال حاضر حرکت سر خود را بالا و پایین برای حدود 4 دقیقه و صبر کنید برای حدود دو ساعت تا روغن زیتون به خوبی به موهای خود را جذب می شود.
در نهایت ، موهای خود را کاملا با آب گرم بشویید.

علاوه بر روغن ، بسیاری از مواد گیاهی در طبیعت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای رشد سریع مو در عرض یک هفته یا یک ماه وجود دارد. در میان آنها ، آنها کارایی بیشتری دارند که ما در موارد زیر ذکر کردیم:

قهوه.
آزمایشات نشان داده اند که استفاده از قهوه برای سریع افزایش سرعت رشد مو رشد مو مفید است بهتر است به نوشیدن قهوه در حمام زمانی که موها را با شامپو شسته و با یک قهوه ای رنگ به طوری که جوش است قبل از رنگ و به خوبی ماساژ دهید و پس از حدود چند دقیقه آن را بشویید با آب.

رشد سریع مو در عرض یک هفته با روش های خانگی و طبیعی

سس مایونز
سس مایونز، با توجه به حضور ویتامین های مختلف در ترکیب آن ، رشد سریع مو را تقویت و ترویج می کند. روش کاربرد آن است که پس از این است افزایش سرعت رشد مو که مو مرطوب است مناسب برای استفاده از کمی سس مایونز را با یک حوله یا نایلون بپیچید و پس از یک مدت زمان طولانی حدود دقیقه آب گرم و شامپو شستشو دهید.

نکاتی برای افزایش سرعت رشد مو

مصرف ویتامین های مهم برای مو: استفاده از محصولات غذایی مانند مغز های مختلف برای رشد و تقویت مو مفید است. یا شما می توانید از مولتی ویتامین های حاوی روی ، منیزیم ، بتا کاروتن ، سیلیکون ، اسید فولیک ، گوگرد و ترکیبات افزایش سرعت رشد مو امگا 3 استفاده کنید.

راه هایی برای افزایش رشد مو در خانه

کوتاه کردن مو: موی معمولی منجر به اکسیژن بیشتری به پوست سر می شود که در طول زمان منجر به رشد سریع مو می شود.
دریافت به اندازه کافی خواب: استراحت به اندازه کافی برای رشد سریع مو در کمتر از یک ماه. همچنین جلوگیری از استرس و اضطراب.
کاهش استفاده از دستگاه های گرمایش مو: برای جلوگیری از تضعیف مو ، استفاده از بخاری مو ، مانند سشوار و آهن مو، به حداقل افزایش سرعت رشد مو کاهش ممکن است.

چه روش هایی برای افزایش رشد مو در یک هفته می دانید؟ لطفا تجربه خود را در پایین این صفحه و در بخش نظرات با ما و سایر مخاطبان سایت ستاره به اشتراک بگذارید.