زن روس که برای سرقت هویت سعی کرد شبیه به آمریکا را با چیزکیک مسموم بکشد، به 21 سال زندان محکوم شد.

توسط میز جهانی هند امروز: یک زن روسی الاصل پس از تلاش به ۲۱ سال زندان در زندان آمریکا محکوم شد شبیه آمریکایی او را با چیزکیک مسموم بکشید و اقدام به سرقت هویت دومی کردند. گاردین گزارش داد که ویکتوریا ناسیرووا، 47 ساله، در ماه فوریه توسط هیئت منصفه نیویورک به اتهام اقدام به قتل مجرم شناخته شد.

همچنین بخوانید | گزارشی در مورد مدارس بریتانیا می گوید که دانش آموزان با نفرت ضد هندوها و فشار برای تغییر مذهب روبرو هستند

ویکتوریا ناسیرووا در 28 آگوست 2016 به آرایشگر خود، اولگا تسویک (35 ساله)، یک تکه کیک پنیر مسموم قبل از سرقت پاسپورت و مجوز کار او داد. بر اساس محاکمه دادگاه، هر دو زن روسی صحبت می کردند، موهای تیره، رنگ پوست یکسان و سایر ویژگی های فیزیکی مشترک داشتند.

اولگا تسویک کیک پنیر مسموم را خورد و قبل از بیهوش شدن احساس بیماری کرد. دادستان ها در دادگاه گفتند که یکی از دوستان روز بعد او را در حالت بیهوشی پیدا کرد، در حالی که قرص هایی در اطرافش پراکنده شده بود تا به نظر برسد که او قصد خودکشی داشته است.

همچنین بخوانید | اجساد انباشته شده، فریاد کمک: تصاویر تکان دهنده از ازدحام جمعیت یمن که منجر به کشته شدن 85 نفر شد.

هنگامی که تسویک پس از مداوا در بیمارستان به خانه بازگشت، متوجه شد پاسپورت و کارت مجوز اشتغال او به همراه جواهرات و سایر اشیای قیمتی گم شده است.

به گفته دفتر دادستانی منطقه، ماموران اجرای قانون کیک پنیر را آزمایش کردند و دریافتند که حاوی فنازپام، یک مسکن بسیار قوی است.

ناسیرووا که در بروکلین زندگی می کند نیز به اتهام حمله، حبس غیرقانونی و سرقت محکوم شد.

همچنین بخوانید | ترامپ برای ضربه زدن به دیسانتیس، حمایت های فلوریدا را افزایش می دهد