ساعاتی پس از سقوطش روی صحنه، بایدن با سر به در هلیکوپتر برخورد کرد

توسط میز جهانی هند امروز: یک اتفاق کوچک با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بعدازظهر پنجشنبه، که در آن هنگام خروج از مارین وان، سرش را به در هلیکوپتر اصابت کرد، بار دیگر نگرانی‌هایی را در مورد سن وی ایجاد کرد. به گزارش فاکس نیوز، این حادثه تنها چند ساعت پس از سقوط او روی صحنه در مراسم آغاز به کار آکادمی نیروی هوایی رخ داد.

خبرنگارانی که در چمن جنوبی کاخ سفید منتظر بایدن بودند، شاهد لحظه ای بودند که رئیس جمهور هنگام بیرون آمدن از هلیکوپتر با پیشانی خود برخورد کرد. اگرچه به نظر می‌رسید که او هیچ آسیبی ندیده باشد، بایدن در حالی که از چمن عبور می‌کرد، نقطه‌ای را که به سرش برخورد کرده بود، مالید.

رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: “من کیسه شن شدم” و ظاهراً به تصادف اخیر خود روی صحنه اشاره کرد که ادعا می کند ناشی از یک کیسه شن بوده است. بایدن قبل از رفتن به خبرنگاران گفت: “بدون سوال، نه.”

همچنین بخوانید | جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به دلایل اشتباه در فضای مجازی منتشر شد

اوایل روز، بایدن در مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نیروی هوایی سخنرانی آغاز کرده بود و با ترک تریبون سقوط شگفت انگیزی داشت. نگرانی‌ها در مورد سلامت رئیس‌جمهور ۸۰ ساله به سرعت در رسانه‌های اجتماعی ظاهر شد و برخی ابراز نگرانی کردند و حتی پیشنهاد کردند که او نباید در سال ۲۰۲۵ به عنوان رئیس‌جمهور ادامه دهد.

بن لابولت، مدیر ارتباطات کاخ سفید، تلاش کرد تا با توضیح اینکه بایدن در حالی که روی صحنه دست می داد، روی کیسه شن زمین خورده بود تا نگرانی ها را کاهش دهد. او بلافاصله پس از این حادثه در یک پست توییتری به مردم اطمینان داد و گفت: “حالش خوب است.”

این حوادث اخیر بررسی و بحث مداوم پیرامون سلامتی و توانایی های جسمانی رئیس جمهور 80 ساله را برجسته می کند.