“شرور، به شدت اشتباه”: مهاجران هندی در استرالیا مردی را که به جرم تجاوز به 5 زن کره ای محکوم شده بود محکوم کردند.

توسط آبیشک آناند: مهاجران هندی در استرالیا شوکه خود را از این موضوع ابراز کردند بازداشت اخیر بالش دانکهار یکی از اعضای برجسته جامعه با روابط سیاسی، به اتهام تجاوز به پنج زن کره جنوبی.

دانخار، 43 ساله، قبل از استعفای چند سال پیش به دلیل این اتهامات، رئیس انجمن دوستان خارجی BJP (OFBJP) استرالیا بود. او اوایل این هفته به اتهام تجاوز جنسی محکوم شد.

دکتر یادو سینگ، سخنگوی فدراسیون انجمن های هندی نیو ساوت ولز، گفت: “کاری که بالش دانکهار انجام داده بود، زشت و به شدت اشتباه بود. من او را به شدت محکوم می کنم. جامعه هندی در استرالیا از شهرت خوبی برخوردار است که توسط بالش دانکهار خدشه دار شده است. او رهبر چندین سازمان اجتماعی هندی در سیدنی و رئیس موسس OFBJP استرالیا بود که به BJP وابسته است.

وی افزود: “جامعه هندی در استرالیا از چنین زندگی های پست خود حمایت نمی کند و امیدوار است که دادگاه او را به مجازات حبس طولانی مدت محکوم کند.”

پراشانت سینگ، بنیانگذار انجمن فناوری هند استرالیا، گفت که جامعه استرالیایی هندی فراتر از باور از جنایت دانکار شوکه شده است.

همچنین بخوانید | یک تبعه هندی به دلیل توزیع پورن کودکان به ۱۸۸ ماه زندان محکوم شد

“چگونه ممکن است فردی که در موقعیت اعتماد قرار دارد اینقدر پایین بیاید و مرتکب چنین جنایت فجیع شود. این عمل آبروی جامعه ای را که کمک های قابل توجهی به این کشور کرده است خدشه دار می کند. ما قاطعانه به حاکمیت قانون اعتقاد داریم و جنایتکاران باید با این جنایت روبرو شوند. پراشانت سینگ گفت: قلب ما با قربانیان و خانواده های آنها می سوزد، و اگر دیاسپورای هندی می تواند برای کمک کردن انجام دهد، ما باید انجام دهیم.

آمیت جادون، رئیس فدراسیون جوامع هندی ویکتوریا، گفت: “جامعه هندی-استرالیایی از اقدامات تکان دهنده و غم انگیز بالش دانکار در حال فروپاشی است. اقدامات او باعث شرمساری بزرگی برای جامعه ای شده است که مورد توجه قرار گرفته است.” قربانیان او و خانواده‌هایشان متحمل غم و اندوه بی‌اندازه و صدمات جبران‌ناپذیری شده‌اند. اینکه از رسانه‌ها یاد بگیریم که او نسبت به اقدامات شنیع خود کمی پشیمان بوده و قربانیان آسیب‌پذیر خود را به شیوه‌ای حیله‌گرانه شکار کرده، مایوس‌کننده است. او باعث شد، این مایه آرامش است که عدالت اجرا شده است و ممکن است مجازات او مانع از آزار دیگران در آینده شود.»

در مورد پرونده

به گزارش سیدنی مورنینگ هرالد، بالش دانخار به اتهام مواد مخدر و تجاوز به پنج زن کره ای و فیلمبرداری از این اعمال در دوربین مخفی محکوم شده است. او با 39 اتهام، از جمله 13 مورد تجاوز جنسی که بین ژانویه تا اکتبر 2018 انجام شده بود، محاکمه شد.

دانخار در 21 اکتبر 2018 پس از اینکه پنجمین قربانی او در حالی که به او حمله می کرد از خواب بیدار شد و در حالی که در حمام پنهان شده بود برای یکی از دوستانش پیام فرستاد دستگیر شد.

هنگامی که پلیس در اکتبر 2018 آپارتمان دانکار را جستجو کرد، 47 فیلم از رابطه جنسی او با زنان کشف کرد که برخی از آنها بیهوش بودند در حالی که برخی دیگر در حال مبارزه و ناله بودند که گویی در عذاب هستند.

فیلم‌های تجاوز جنسی در پوشه‌هایی که هر کدام با نام قربانی برچسب‌گذاری شده بودند، سازماندهی شدند.

روز دوشنبه، هیئت منصفه در دادگاه ناحیه سیدنی، دانخار را در تمامی اتهامات مجرم شناخت.

همچنین بخوانید | مرد هندی الاصل در بریتانیا به دلیل ویدیوی توهین آمیز TikTok محکوم شد