شستشوی نمای ساختمان نکات و راهنما

در این روش از مواد شیمیای استفاده میشود.تا بتواند لکه هایی که به سختی از سطح نما کنده میشود را حل کند.موادشیمایی نظیر پاک کننده های اسیدی، پاک کننده های قلیایی، حلال های ارگانیک و شوینده های بدون کف استفاده میشود. نماشویی با داربست محیط امنی را برای افرای که شست و شو را انجام می دهند ایجاد خواهد کرد، هم چنین این امر باعث می شود تا افراد نماشور با داشتن تسلط کافی و بدون باقی گذاشتن لک و کثیفی با آسودگی خاطر کار خود را انجام خواهند داد.

قیمت شستشوی نمای ساختمانهنگام انجام نماشویی داربست توسط افراد فنی و حرفه ای بر روی نمای ساختمان نصب می شود . مشهدی اکبر معماری ساختمان را بر عهده داشت و وظیفه مشهدی اسماعیل بنایی ساختمان بود.

که هر کدام از این ابزار ها با توجه به انتخاب مشتریان و همچنین وضعیت فعلی نمای ساختمان ساختمان مورد نظر استفاده قرار می گیرد. در این روش خدمات شستشوی نمای ساختمان که جنس آب شیشه و یا کامپوزیت نوع 3 می باشد مورد استفاده می باشد و با استفاده از مواد شوینده مخصوص برای پاک کردن سطح آن بهره گرفته می شود .

واتر جت ها دارای دو نوع سه فاز و تک فاز می باشد که بسته به محیط و منطقه مورد استفاده قرار میگیرد . در این روش برای ارائه خدمات نیازی به داربست بندی نیست و با استفاده از روش های راپل نمای ساختمان پاک و شسته می شود . زمانی که کار نصب داربست توسط فنی کاران داربست سیما سازان فلزی به پایان رسید تیم با تجربه نماشویی فعالیت خود را شروع خواهند کرد. هزینه نماشویی ساختمان با توجه به جنس نمای ساختمان و متریال استفاده شده اعلام میگردد.

نحوه اجرای شستشوی نمای ساختمان یکی از موضوع های بسیار حساس و مهمی می باشد که باید به آن توجه ویژهای بشود.

مرحله دومی که معرفی شد مقداری حساس میباشد و شخص اجرا کننده کار باید کلیه سطوح را با استفاده از تی ابر و سپس دستمال نانو پاکسازی و تمیز کند. قطعی است که استفاده از روش های قدیمی در نظافت نما نه تنها بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد بلکه خطرناک نیز می باشد، از این رو استفاده از روش های قدیمی در نظافت نمای ساختمان گزینه مناسبی نمی باشد، شستشوی نمای ساختمان با واترجت استفاده از شیوه های به روز و به کارگیری لوازم صنعتی مانند دستگاه های واترجت علاوه بر سرعت در کار نظافت بسیار ایمن بوده و با هزینه کمتری کارنظافت را انجام می دهند.

شستشوی نمای ساختمانبرای اجرای شستشوی نمای سیمانی تنها از دستگاه واترجت استفاده می شود.

برای اجرای پاکسازی و تمیز کردن نمای ساختمان روش های بسیار متفاوتی وجود دارد که در حال حاضر در سراسر کشور این خدمات با توجه به نمای ساختمان ها و همچین مصالح استفاده شده در نمای ساختمان مشخص و اجرا می شود.

همان طور که در اول مطالب اشاره شد روش های مختلفی برای اجرای شستشوی نما وجود دارد که این روش ها با توجه به جنس نمای ساختمان شما و همچنین میزان آلودگی نمای ساختمان مشخص می شود. همچنین در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز مشاهده میشود بعد از پایان پروژه عمرانی ،نما چهره ی زشت و ناپسندی به خود میگیرد .در این مقاله سعی براین داریم که درباره اصول شستشوی نمای ساختمان و مواد شستشو صحبت کنیم با ما همراه باشید.

خدمات شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نما با واترجت برای چه نماهایی مناسب می باشد؟ برای مثال در نماهایی که سطوح آنها آجری می باشد باید نماشویی ساختمان نما به صورت سند بلاست انجام شود و کلیه سطوح نمای آجری با استفاده از مواد سیلیس شستشو شود تا کلیه جرم ها از بین برود. زیرا نماهایی که سطوح آنها از آجر یا سنگ ساخته شده اند به دلیل سفت و سخت بودن سطوح آنها فرآیند شستشو و جرم زدایی نیاز به مواد بسیاری دارد و برای تمیز کردن نمای ساختمان حتما باید از مواد هایی همچون سیلیس و دیسکیلیر استفاده بشود.

به منظور بدست آوردن سطح تمیز و رضایت بخش برای هرنوع مصالحی که برروی نمای ساختمان استفاده شده است باید از مواد شوینده آن استفاده شود. فضاهای این مجموعه را میتوان به دو بخش مدیریت رختشویخانه شامل حیات و قسمت مسکونی و فضای اصلی شستشوی رخت که خود دارای چهار قسمت است تقسیم کرد.

چگونه شستشوی نمای ساختمان خود را در راپینی انچام دهید؟

واتر جت یکی از مهمترین ابزار برای شستشوی نمای ساختمان می باشد. بی اهمیتی به مسئله نماشویی علاوه بر ظاهر نمای ساختمان بلکه جلوه کلی شهر را زشت و ناپسند می کند و ممکن است با رسوب و گذشت زمان اسیب های جدی به ساختمان بزند در نتیجه هزینه های شستن نما و ترمیم را افزایش دهد. برخی از ساختمان ها ممکن است که نمایشان از حالت تمیز، و زیبا بر اثر گذشت زمان و یا عوامل دیگر خارج می شود بنابراین شرکت هایی وجود دارند که با فرستادن افراد حرفه ای با دستگاه ها و بالابر های خاص اقدام به تمیزی و زیبایی نما می کنند در ادامه بهترین شرکت های شستشو نما در شیراز را مشاهده خواهید کرد.

 خدمات شستشوی نمای ساختمان 

این دستگاه با قدرت 220 یا 320 بار فشار آب را به سطوحی که با گذشت زمان آلودگی ها و جرم ها به خورد آن نفوذ کردهاند تا حد ممکن پاکسازی و جرم زدایی میکند و نمای ساختمان شما تا حد بسیار چشمگیری تمیز و سفید می شود.

این کار موجب میشود تا تمامی جرم هایی که وجود دارند تا حد ممکن از بین بروند و کیفیت کار دوچندان بالا ببرد. معمولا این روش قبل از اجرای نقاشی نما هم به جهت زیر سازی و بلند کردن گرد و خاک های از نمای ساختمان استفاده می شود که بسیار موثر و مفید در بالا بردن کیفیت اجرای کار می باشد و حتما پیشنهاد میشود که نماشویی با واتر جت قبل از اجرای نقاشی نمای بیرونی ساختمان سیمانی استفاده شود.

بدلیل قدرت پاشش بالا 220 بار و لایه برداری از سطح نمای ساختمان باعث می شود رنگ سطح آجر نما یا سنگ نما به حالت اول خود باز گردد.

دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند.

شستشوی نمای ساختمان با طناب یکی از روش های ارائه خدمات نماشویی و شستشوی نما می باشد .

شستشوی مرتب کف کارگاه، بازدید قسمتهای عایق کاری شده (فایبرگلاس) برای اطمینان از عدم نشت اسید، کنترل دمای وان آب گرم اولیه و مشعل وان، در صورت استفاده از سیستمهای گرمکننده بازدید و اطمینان از صحت کارکرد سیستم و عدم نشت آب به وان اسید، در زمان تخلیه اسید مصرفی شستشوی وان و بازدید بدنه وان، تخلیه لجنها و احتمالاً قطعاتی که در وان افتادهاند.

منبع شستشوی نمای ساختمان : https://amiran-carpet.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b4%d8%b3%d8%aa%d8%b4%d9%88%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86/