فلوریدا Uber Eats تحویل‌دهنده را به قتل رساند و توسط یکی از اعضای باند “بی دلیل” قطعه قطعه شد

توسط میز جهانی هند امروز: یک نفر تحویل دهنده شاغل در Uber Eats در فلوریدا توسط یکی از اعضای باند “بدون دلیل” کشته شد. به گزارش فاکس نیوز، مقامات پلیس گفتند که یکی از اعضای گروه “شیطانی” ام اس-13، به نام اسکار سولیس، رندال کوک 59 ساله را “بدون دلیل” به قتل رساند و قطعه قطعه کرد.

آنها گفتند: “کاری که او انجام داد شیطانی است، اما در عین حال ما نتوانستیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا.”

کوک در 19 آوریل پس از ارسال پیامکی به همسرش مبنی بر اینکه در حال تکمیل آخرین زایمان خود در نزدیکی خانه آنها در شهر هالیدی، شمال تامپا، ناپدید شد.

او دیگر از او چیزی نشنید.

او ناپدید شدن او را گزارش کرد و Uber Eats آخرین مکان شناخته شده او را در جاده موگ به مقامات ارائه کرد.

پس از بازدید از آخرین مکان شناخته شده، کارآگاهان در 21 آوریل با هم اتاقی مظنون صحبت کردند که نظارت تصویری انجام داد که نشان داد کوک در ساعت 6:55 بعد از ظهر روز 19 آوریل به در نزدیک می شود.

در همین حال، مقامات گفتند که روز بعد از ناپدید شدن کوک، اسکار سولیس در حالی که کیسه های زباله را بیرون از خانه حمل می کرد، دیده شد.

علاوه بر این، محتویات سطل زباله جستجو شد.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، نوکو گفت: «آنچه در داخل برخی از این کیسه‌های زباله پیدا کردیم، بقایای انسان بود.

سولیس، که یک برگه رپ طولانی دارد، در ابتدا به دلیل عدم ثبت نام به عنوان مجرم و نقض آزادی مشروط خود در ایندیانا دستگیر شد.

او در ژانویه به فلوریدا نقل مکان کرد و اتاق پدرش را در خانه ای که قتل ادعا شده در آن رخ داد، تصاحب کرد.

نوکو گفت که پدرش که دیگر در خانه زندگی نمی کند، از راه دور دستور تحویل غذا برای او را داد.

کارآگاهان بر این باورند که سولیس قربانی را به داخل خانه‌اش کشانده و قصد سرقت از او را داشته، سپس او را کشته و تلاش کرده بقایای او را پنهان کند.

بازرسان خون، دسته عروسی کوک و کلید ماشین او را در داخل خانه پیدا کردند. سولیس که قبلاً به دلیل نقض آزادی مشروط زندانی شده بود، دوباره به جرم قتل و سرقت دستگیر شد.