قانونگذار همجنسگرای آمریکایی در مورد قانون فلوریدا در مورد LGBTQ+: “آنها می خواهند از بین ببرند…”

توسط آسوشیتدپرس: سناتور ایالتی شورین جونز را اغلب می توان در ساختمان کنگره فلوریدا در حال خوشامدگویی به کارکنان و همکارانش با لبخند یا خنده دید، اما وقتی او تنهاست، داستان متفاوت است.

«بیان ظاهری نشان دادن محبت خداست. این چیزی بود که به من آموختند. اما او گفت: “من آنقدر در ماشینم اشک دارم که یک دریاچه را پر کنم.”

برای جونز، که همجنسگرا است، دو سال گذشته از نظر احساسی خسته کننده بوده است زیرا فلوریدا قوانین ضد دگرباش جنسی+ را تصویب کرده است.

بیش از 200 قانونگذار LGBTQ+ در سراسر کشور دقیقاً مانند جونز احساس می‌کنند، در زمانی که قوانین ضد همجنس‌گرایان و تراجنسیتی‌ها شکوفا شده است – گویی مورد حمله شخصی قرار گرفته‌اند و باید دائماً از حق وجود جامعه خود دفاع کنند. این موضوع هفته گذشته زمانی که جمهوری‌خواهان مونتانا به ممنوعیت حضور زوئی زفیر، نماینده دموکرات، که تراجنسیتی است، پس از یک بن‌بست بر سر مراقبت‌های پزشکی تأییدکننده جنسیت برای کودکان زیر سن قانونی، رای دادند، در کانون توجه ملی قرار گرفت.

ACLU نزدیک به 470 لایحه ضد LGBTQ+ را در 16 ایالت پیگیری می کند که اکثر آنها دارای قانونگذاران تحت کنترل جمهوری خواهان هستند. تگزاس، میسوری و تنسی به تنهایی بیش از 125 اسکناس از این قبیل را تشکیل می دهند. فلوریدا ده دارد.

در پیش از یک مبارزات انتخاباتی احتمالی ریاست جمهوری، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به دلیل پیشنهاد و امضای لایحه ای برای ممنوعیت بحث طبقاتی در مورد گرایش جنسی و هویت جنسی، که مخالفان آن را قانون «نگو همجنسگرا» نامیده اند، توجه ملی را به خود جلب کرد. در حالی که DeSantis و دیگر رهبران جمهوری خواه به طور فزاینده ای وارد جنگ های فرهنگی شده اند، به عنوان بخشی از جعبه ابزار سیاسی آنها، احساسات هر دو طرف افزایش یافته است.

میشل رینر-گولزبی، نماینده فلوریدا، گفت: «من در واقع سیاستی دارم که دیگر در تالاهاسی گریه نکنم. “وقتی به خانه بروم گریه خواهم کرد.”

تلاش برای وجود

راینر-گولزبی وکیلی است که در حال حاضر در برنامه کارشناسی ارشد الهیات است که با پیشینه مذهبی قوی بزرگ شده است. او همچنین اولین قانونگذار لزبین سیاهپوست در مجلس ایالتی است که خارج شده است.

او گفت: “من به معنای واقعی کلمه دارم تلاش می کنم وجود داشته باشم.” «حرف‌های خشنی که می‌گوییم در دفاع از زندگی ماست. چیزهای خشنی که آنها می گویند برای حمایت از جاه طلبی سیاسی یک فرماندار و تمایل و تلاش آنها برای قدرت است.

در برخی موارد، اعضای LGBTQ+ که ایمان عمیق دارند در مقابل اعضای جمهوری خواه قرار می گیرند که می گویند خدا اشتباه نمی کند و اینکه فقط دو جنس وجود دارد. همچنین اعضای LGBTQ+ با کودکانی وجود دارند که با تمسخر مواجه شده اند و به آنها گفته شده است که کودکان در کل باید از جامعه خود محافظت شوند.

در تگزاس، سه لایحه وجود دارد که ارائه مراقبت های تایید کننده جنسیت به افراد زیر سن قانونی را به عنوان نوعی کودک آزاری طبقه بندی می کند.

سایر ایالت‌های محافظه‌کار از فلوریدا پیروی کرده‌اند و با لایحه‌هایی که دسترسی ترنس‌ها به مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت را محدود می‌کند، حمام‌هایی که با جنسیت و کتاب‌های LGBTQ+ آنها مطابقت دارد، و همچنین توانایی انتقال اجتماعی در مدرسه و ورزش در دبیرستان و کالج، از فلوریدا پیروی کرده‌اند.

این امر بر قانونگذاران LGBTQ+ که در میان همکاران جمهوریخواه خود با مخالفت، سوء تفاهم و حتی نفرت مواجه می شوند، تحت فشار قرار می گیرد.

سناتور داکوتای شمالی، رایان براونبرگر، از دموکرات‌های فارگو، گفت: «ناامیدکننده» و «دیوانه‌کننده» است که یک قانون‌گذار همجنس‌گرا در مجلسی که در آن لایحه‌های ضد دگرباش جنسی+ مورد بحث قرار می‌گیرد و اکثر همکارانش به تصویب آن‌ها رأی می‌دهند، است.

“آنها می خواهند جامعه LGBTQ+ را از بین ببرند…”

وقتی او در کمیته ای مشغول به کار بود، این جلسه و گفتگو به لایحه ای مبنی بر ممنوعیت نمایش درگ در مکان های عمومی تغییر یافت، براونبرگر گفت که یکی از همکارانش می خواست میزبانی نمایش های درگ را در خانه های خود غیرقانونی جلوه دهد.

او گفت: «آنها می خواهند اعضای جامعه LGBTQ+ را از وجود حذف کنند. این همان چیزی است که جناح راست افراطی برای آن اصرار دارد… این نماینده بخش کوچک اما قدرتمندی از قوه مقننه است. و من می ترسم که اگر در برابر آن بایستیم، به رشد خود ادامه دهد.»

به گفته گروه Out For America، در حالی که قانونگذاران LGBTQ+ تنها بخش کوچکی از قانونگذاران ایالتی را تشکیل می دهند، تعداد آنها در حال افزایش است.

بحث‌های دولتی درباره حقوق LGBTQ+ به طور فزاینده‌ای به حملات شخصی تبدیل شده است و در تضاد با شیوه‌های سنتی حفظ نزاکت و احترام به همکاران است.

در جریان مناظره اخیر کمیته در فلوریدا، وبستر بارنابی، نماینده جمهوری خواه، افراد ترنس را «شیاطین»، «جهش یافته» و «آشکار» نامید. در سال گذشته در کانزاس، شریل هلمر، نماینده جمهوری خواه، به دلیل اینکه در ایمیلی گفته بود نمی خواهد با همکار تراجنسیتی خود حمام مشترک داشته باشد، تیتر خبرها شد.

همکار مورد نظر، استفانی بایرز، نماینده دموکرات، تنها قانونگذار تراجنسیتی ایالت بود و سال گذشته تصمیم گرفت که مجدداً انتخاب نشود.

همچنین بخوانید | تیراندازی در کلرادو: حامیان «قهرمان» مرد مسلحی را که 5 نفر را در کلوپ شبانه همجنس‌بازان کشت

پس از شهادت بایرز علیه لایحه ممنوعیت ورزشکاران تراجنسیتی از ورزش دختران و زنان، یکی از همکاران جمهوری خواه او را کنار کشید و گفت که متاسف است که بایرز باید به حرف های حامیان لایحه گوش دهد.

با این حال، او به این لایحه رای داد.

روز بعد، بایرز گفت که قانونگذار به یکی دیگر از اعضای کانزاس که «حزب دگرباش» نامیده می شود، گفت که او نمی تواند خود را در آینه نگاه کند.

بایرز گفت: «این همان چیزی است که من برای هر قانونگذار LGBTQ+، صرف نظر از اینکه در چه ایالتی خدمت می کند، فکر می کنم. شما نمی دانید به چه چیزی می توانید اعتماد کنید. وقتی آنها می گویند “دوستت دارم، دوستت دارم و خوشحالم که اینجا هستی” صادقانه است؟ یا ایستادن در کنار چاه و سرزنش LGBTQ+، آیا این شخص صادق است؟»

برای سناتور فلوریدا جونز – اولین قانونگذار همجنسگرای سیاهپوست در ایالت – شنیدن مکرر “من تو را دوست دارم، اما” از افرادی که با آنها معاشرت می کند و در کنار آنها کار می کند، افسرده کننده است، حتی زمانی که یک پیام ضد دگرباش جنسی+ دارای رنگ و بوی مذهبی باشد. علی‌رغم توصیه‌ها مبنی بر اینکه او در انتخابات مجدد پیروز نمی‌شود، در سال 2018 به مجلس آمد و همچنان کرسی خود را به دست آورد.

در حالی که سخت بود، او گفت که مصمم است با عشق با نفرت مبارزه کند.

من الان بیشتر از همیشه دعا می کنم و در قلبم ایمان دارم که خدا من را بیشتر از همیشه دوست دارد. من از رفتار آنها با مردم متنفرم. من از کاری که آنها با جامعه تراجنسیتی انجام می دهند متنفرم، از کاری که آنها با مهاجران می کنند متنفرم. از همش متنفرم اما این وظیفه من نیست که از آنها متنفر باشم. وظیفه من این نیست که کاری بکنم جز دوست داشتن آنها.»

همچنین بخوانید | پلیس می گوید تیرانداز 22 ساله باشگاه کلرادو اسپرینگز سایت نئونازی را اداره می کرد