لایه برداری پوست چیست و برای لایه برداری پوست چه کنیم ؟

لوکاسید می بایست به عنوان یک مکمل درمان، در کنار یک برنامه جامع پوستی استفاده شود؛ استفاده از ضد آفتاب و لباس های محافظ در طول درمان ضروری است. کرم سینره سرعت بالایی در بازسازی پوست دارد. لایه بردار شون ازجمله بهترین کرم لایه بردار موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

این کرم ۴۰ میلیلیتری و ایرانی باید بر روی پوست شسته شده و تمیز صورت در شب استفاده کرم لایه بردار ژیورل شود. و مانع از تاثیر مخرب آنها بر روی پوست خواهد شد. با نوک انگشتان و به نرمی و آرامی مواد کرم لایه بردار قوی را بر پوست صورت ماساژ دهید. لایه بردارهای مکانیکی هر آنچه که منافذ پوست را مسدود کند را از روی پوست جدا میکنند، اما باید درنظر داشت که استفاده بیش از حد آن یا فشار دادن زیاد آن روی پوست باعث التهاب خواهد شد.

اما بسیار مهم است که این کار را در زمان درست و به شکل درست انجام دهید. اثرگذاری این کرم هم تدریجی است اما نقطه منفی و نامطلوبی ندارد. لوکاسید ممکن است سبب ایجاد قرمزی، خارش، سوزش، گز گز و پوسته ریزی در این نواحی شود. بنابراین حتی اگر در ابتدا متوجه بهبود علائم و نشانه های ناراحتی پوستی خود نشدید، باز هم مطابق دستورالعمل پزشک به درمان ادامه دهید. چراکه باعث بهبود منظم پوست، افزایش اکسیژن رسانی به پوست و یک دست کردن سطح پوست می شود.مهمترین قاعده تشخیص بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار و تشخیص میزان استفاده از روش لایه برداری پوست صورت بررسی اثرات آن است.

در ابتدای مصرف این کرم ها، ممکن است فرد احساس کند که پوستش بدتر شده است، در صورتیکه این کرم با برداشتن لایه های سطحی پوست، موجب دیده شدن لک ها و آسیب های قبلی پوست می شود. لوکاسید نمی بایست روی زخم های باز، نواحی آفتاب سوخته، نواحی آسیب دیده در اثر سرما، پوست مناطق خشک، ترک خورده یا تحریک شده استفاده شود. نواحی تحت درمان با لوکاسید را حداقل به مدت 1 ساعت پس از مصرف دارو نشوئید. دوماً پزشکان متخصص کلینیک، ابزارها و وسایل لایه برداری را به طور مداوم پایش و بررسی میکنند و در صورتی که دچار فرسودگی شده باشد، آنها تعویض یا تعمیر میکنند.