لیست قیمت ناودانی در کارخانه های مختلف

قیمت ناودانی را عوامل مختلفی اعم از: وزن، جنس، نوع، طول، استاندارد، شناسه محصول، کارخانه تولیدکننده آن و … تعیین می نمایند. علاوه بر این موارد، سایز و جنس ناودانی، قیمت دلار، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار هم بر قیمت انواع ناودانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تاثیر می گذارند. بنابراین، برای این که بتوان قیمت این محصول را تعیین کرد، باید این موارد به طور کامل بررسی شوند. اگر جزء افرادی هستید که می خواهید با جدیدترین لیست قیمت انواع ناودانی در کارخانه های مختلف آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

لیست قیمت ناودانی در کارخانه ناب تبریز

کارخانه فولاد ناب تبریز، در سال 1382  در راستای قرارداد همکاری اقتصادی و صنعتی کشور ایران و کشور ترکیه به ثبت رسیده است. لازم به ذکر است تا بدانید که 15 درصد از صادرات فولاد ایران، به این کارخانه تعلق دارد. این شرکت در 35 کیلومتری جاده آذر شهر واقع در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز قرار دارد و نبشی، تیرآهن و ناودانی را تولید می کند. ناودانی هایی که در این کارخانه تولید می شوند، قیمت های متفاوتی دارند که برخی از پر فروش ترین آن ها به شرح زیر می باشند :

  • قیمت ناودانی 8 که طول آن 6 متر و وزن آن 42.5 است حدودا 17400 تومان می باشد.
  • قیمت ناودانی 10 که طول آن 6 متر و وزن آن 51.5 است تقریبا 17400 تومان می باشد.
  • قیمت ناودانی 12 با طول 6 متر و وزن 62.5 که محل تحویل آن درب کارخانه است، تقریبا 17420 تومان می باشد.
  • جدیدترین قیمت ناودانی 14 که طول آن 6 متر و وزن آن 74 است حدودا 17400 تومان می باشد.
  • قیمت ناودانی 16 با طول 6 متر و وزن 85 که محل تحویل آن درب کارخانه است، تقریبا 17400 تومان می باشد.

قیمت انواع ناودانی در کارخانه شکفته

یکی دیگر از کارخانه هایی که انواع ناودانی را تولید کرده و روانی بازار می کند، کارخانه شکفته است که فعالیت خود را از دهه 1330 در مشهد آغاز کرده است. موسس این کارخانه اقای حبیب شکفته است که تلاش کرده تا فعالیت این شرکت در حوزه تولید مقاطع فولادی الخصوص تولید نبشی و ناودانی باشد. به همین دلیل، کارخانه شکفته توانسته در سال های گذشته، خط تولید خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد به نحوی که نیم میلیون تن مقاطع فولادی و پانصد هزار تن شمش فولادی را تولید کند. لازم به ذکر است تا بدانید که این کارخانه انواع ناودانی را در سایز و وزن های مختلفی تولید می کند که قیمت هر یک از آن ها به شرح زیر می باشند:

  • نرخ ناودانی 6 که طول آن 6 متر بوده و وزن آن حدودا 30 کیلوگرم است، 17380 تومان می باشد.
  • نرخ ناودانی 8 که طول آن 6 متر بوده و وزن آن حدودا 40 کیلوگرم است، 18160 تومان می باشد.
  • نرخ ناودانی 10 که طول آن 12 متر بوده و وزن آن حدودا 80 کیلوگرم است، 18160 تومان می باشد.
  • قیمت ناودانی 10 که طول آن 6 متر بوده و وزن آن حدودا 50 کیلوگرم است، 17380 تومان می باشد.
  • قیمت ناودانی 12 با طول 6 متر که وزن آن حدودا 60 کیلوگرم است، 18530 تومان می باشد.
  • قیمت ناودانی 14 با طول 6 متر که وزن آن حدودا 75 کیلوگرم است، 18530 تومان می باشد.

لازم به ذکر است تا بدانید که قیمت ها بر اساس عوامل نام برده در بخش ابتدایی، همواره در حال تغییر هستند. لذا، اگر می خواهید که به صورت دقیق تر با لیست قیمت انواع ناودانی آشنا شوید، می توانید با همکاران ما در فولاد فیدار تماس بگیرید.

لیست قیمت ناودانی در کارخانه فایکو ( فولاد البرز ایرانیان )

شرکت فولاد البرز ایرانیان که در بازار فولاد ایران، با نام تجاری فایکو (FAICO)، نامیده می شود یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که در حوزه تولید انواع مقاطع فولادی با ابعاد متنوع، فعالیت می کند. این شرکت در سال 1393 در استان مازندران، کیلومتر 15 جاده ساری-مشهد تاسیس شده است. در طی این چند سال، شرکت فایکو یا همان فولاد البرز ایرانیان، توانسته تا 1.5 میلیون تن مقاطع فولادی را تولید کرده و به یکی از قطب های صنعتی کشور، تبدیل شود. تمامی محصولات فولادی اعم از ناودانی و نبشی که در این کارخانه تولید می شوند، بر اساس استاندارهای ملی و بین المللی هستند. نرخ محصولات ناودانی این کارخانه، بر اساس آخرین تغییرات، به شرح زیر می باشند:

  • قیمت هر ناودانی 14 فایکو که طول هر شاخه آن 12 متر بوده و جزء ناودانی های سنگین می باشد، تقریبا 41600 تومان است.
  • قیمت هر ناودانی 16 فایکو که طول هر شاخه آن 12 متر بوده و جزء ناودانی های سبک است، حدودا 42000 تومان می باشد.
  • قیمت هر ناودانی 18 فایکو که طول هر شاخه آن 12 متر بوده و جزء ناودانی های سنگین است، حدودا 41600 تومان می باشد.
  • قیمت هر ناودانی 20 فایکو که طول هر شاخه آن 12 متر بوده و جزء ناودانی های سنگین است، حدودا 38900 تومان می باشد.
  • قیمت هر ناودانی 24 فایکو که طول هر شاخه آن 12 متر بوده و جزء ناودانی های سبک می باشد، تقریبا 43550 تومان است.

قیمت انواع ناودانی در کارخانه فولاد تهران

یکی دیگر از بهترین کارخانه هایی که در کشور عزیزمان ایران وجود دارد، کارخانه فولاد تهران می باشد که در سال 1373 تاسیس شده است. این کارخانه، فعالیت خود را در زمینه نورد گرم شروع کرده و انواع مقاطع فولادی اعم از: انواع میلگرد، انواع نبشی و انواع ناودانی را تولید می نماید. لازم به ذکر است تا بدانید که این کارخانه، می تواند سالانه تقریبا 50 هزار تن نبشی و ناودانی را تولید کرده و روانه بازار کند. خط تولید نورد گرم کارخانه فولاد تهران، دارای تجهیزاتی مدرن و سیستم پی ال سی اتوماتیک است که همه آن ها مطابق با استانداردهای بین المللی هستند. نرخ انواع ناودانی هایی که در این شرکت تولید شده و به فروش می رسند، شامل موارد زیر می باشند:

  • نرخ هر ناودانی 6 که طول هر شاخه آن نیز 6 متر باشد و جزء ناودانی های سبک محسوب می شود، تقریبا 21000 تومان می باشد.
  • نرخ هر ناودانی 8 که طول هر شاخه آن نیز 12 متر باشد و جزء ناودانی های سنگین محسوب می شود، تقریبا 22000 تومان می باشد.
  • قیمت هر ناودانی 10 که طول هر شاخه آن نیز 6 متر باشد و جزء ناودانی های فوق سبک محسوب می شود، تقریبا 21400 تومان می باشد.
  • قیمت هر ناودانی 10 که طول هر شاخه آن نیز 12 متر باشد و جزء ناودانی های سنگین محسوب می شود، تقریبا 21480 تومان می باشد.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی داشتیم تا شما عزیزان را با قیمت انواع ناودانی در کارخانه های مختلف، آشنا کنیم. همان طور که بیان کردیم، قیمت تمامی محصولات فولادی، الخصوص ناودانی همواره در حال تغییر هستند و ممکن است زمانی که شما این مطلب را مطالعه می کنید، قیمت ها تغییر کرده باشند. لذا، پیش از خرید حتما از قیمت های جدید مطلع شوید، برای این کار می توانید با همکاران ما در واحد فروش فولاد فیدار ارتباط برقرار کنید. همکاران ما به شما در خرید ناودانی و دریافت قیمت روز ناودانی یاری می رسانند.