مرد هندی الاصل به جرم مواد مخدر و تجاوز به 5 زن کره ای در استرالیا مجرم شناخته شد

توسط میز جهانی هند امروزسیدنی مورنینگ هرالد گزارش داد: یک مرد هندی الاصل در استرالیا به اتهام مواد مخدر و تجاوز به پنج زن کره ای و فیلمبرداری از این اعمال در یک دوربین مخفی محکوم شده است.

بالش دانکهار، یکی از اعضای برجسته مهاجران هندی در استرالیا با روابط سیاسی، با 39 اتهام از جمله 13 مورد تجاوز جنسی که بین ژانویه تا اکتبر 2018 انجام شده است، محاکمه شد. هیئت منصفه دادگاه منطقه سیدنی او را در تمامی اتهامات مجرم شناخته است. در روز دوشنبه.

در گزارش هرالد آمده است که کارشناس 43 ساله داده در دادگاه وقتی سرکار هیئت منصفه به هر یک از 39 اتهام وارده به او پاسخ “مجرم” داد. او در ماه مه بار دیگر با دادگاه روبرو خواهد شد و در اواخر سال محکوم خواهد شد.

شیوه عمل یک شکارچی

هیأت منصفه شنیدند که دانکار یک «شیوه بسیار خاص» برای به دام انداختن زنان دارد – با یک آگهی شغلی جعلی برای مترجمان کره ای. او تقریباً در تمام تجاوزها از همان هتل، کافه و رستوران کره ای استفاده می کرد.

دادستان ها گفتند که دانخار لیوان های شراب و سایر نوشیدنی ها را با قرص های داروی خواب آور استیلنوکس یا داروی بدنام تجاوز جنسی به خرما روهیپنول مصرف کرده است.

دانخار از تجاوزها با دوربینی که در ساعت زنگ دار کنار تخت خوابش پنهان شده بود یا با تلفن همراهش فیلمبرداری کرد که هر دو توسط پلیس کشف شدند.

هنگامی که پلیس در اکتبر 2018 آپارتمان دانکهار را جستجو کرد، فیلم‌های متعددی از رابطه جنسی او با زنانی پیدا کرد که برخی از آنها بیهوش بودند در حالی که برخی دیگر در حال مبارزه و ناله بودند که گویی در عذاب هستند.

فیلم‌های تجاوز جنسی در پوشه‌هایی که هر کدام با نام قربانی برچسب‌گذاری شده بودند، سازماندهی شدند.