نوجوان آمریکایی پدر و مادر، خواهر و برادر را به قتل می رساند، ادعا می کند که آنها “آدمخوار” بودند که قصد داشتند او را بخورند

توسط میز جهانی هند امروزپلیس گفت: یک نوجوان 18 ساله در تگزاس به دلیل کشتن خانواده خود “به دلیل اینکه آنها آدمخوار بودند” و “آنها می خواستند او را بخورند” دستگیر شد. سزار اولالد به قتل وحشتناک والدین و دو نفر متهم شده است. نیویورک پست گزارش داد خواهر و برادر، از جمله یک برادر پنج ساله.

به گفته پلیس، مأموران روز سه‌شنبه اطلاعاتی مبنی بر آسیب رساندن مردی به خانواده‌اش و تهدید به خودکشی دریافت کردند. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، آن‌ها سزار اولالده را در داخل خانه‌ای محصور کردند و به آنها گفته شد که چندین نفر در داخل خانه کشته شده‌اند. سپس مظنون توسط پلیس بازداشت شد.

اولالده بعداً با پلیس تماس گرفت و گفت: “او ماشه را فشار داده و به خانواده اش شلیک کرده است.” افسران اولالده را متقاعد کردند که تسلیم شود.

بعداً اجساد والدینش، روبن اولالده و آیدا گارسیا، خواهر بزرگتر لیسبت اولالده و برادر کوچکتر اولیور اولالده در حمام پیدا شدند.

همچنین بخوانید | کشتی های چینی تقاضای ویتنام برای ترک منطقه نزدیک به میادین گازی تحت کنترل روسیه را نادیده می گیرند

بر اساس سوگندنامه «به نظر می‌رسید که قربانیان در مکان‌های مختلف محل سکونت و مواد مخدر به حمام شلیک شده‌اند». در این بیانیه آمده است: “چند محفظه کارتریج مصرف شده” در کف خانه پیدا شد و “پاشیده شدن خون در سطوح متعدد” وجود داشت.

یکی از همکاران لیسبت اولالده به پلیس گفت زمانی که لیسبت اولالده در محل کار حاضر نشد به خانه او رفت و با مظنون مواجه شد که اسلحه را به سمت او نشانه رفت. بر اساس سوابق دادگاه شهرستان بووی، مظنون با وثیقه 10 میلیون دلاری نگهداری می شود.

همسایه رابرت وارد، قربانیان را “خانواده ای زیبا” متشکل از “مردم بسیار خوب” و “سخت کوش” ​​توصیف کرد.

همچنین بخوانید | ایالات متحده: خرس گرسنه کارکنان را ترساند، 60 کیک کوچک از نانوایی کانکتیکات دزدید | تماشا کردن

(با ورودی های AP)