هر چیزی که باید در مورد کرم ضد لک بدانید! – ویرگول

ولی استفاده از کرمهای گیاهی، بهترین و مطمئنترین روش برای جوانسازی پوست است. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم که علاوهبر استفاده از کرمهای ضد لک از ضد آفتاب مناسب پوست خود نیز استفاده کنید تا اثر بخشی کرم ضد لک خود را نیز بالا ببرید. SPF 50 مناسب پوست های خیلی روشن و حساس به آفتاب می باشد که با استفاده از تکنولوژی روز، پایداری در برابر نور خورشید (حداکثر محافظت در برابر UVA و UVB)، خاصیت ضد افتادگی پوست، ضد لک همراه با عوامل التیام بخش و ضد رادیکال آزاد تولید شده است.

تیروزیناز، آنزیمی که تولید ملانین و فعالیت اکسید شدن را کنترل میکند، آنزیم کلیدی و اصلی در این فرآیند است. شرکت ایرانی دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. کرم ضد لک و جوانساز رویال گیاهی بوده و هیچ عوارضی برای پوست ندارد. استفاده از کرم های ضد لک، یکی از ایدهآلترین و پرطرفدارترین روشهای از بین بردن لک و جای جوش است. قبل استفاده بهتر است جنس پوست تان را تشخیص دهید و همین طور اینکه لکه های پوستی شما عمیق است یا سطحی زیرا در لکه های سطحی رنگ دانه های کمرنگ در سطح زیرین پوست هستند ولی بعضی لکه ها عمقی تر بوده و به رنگ آبی مایل به خاکستری می باشند.

این کرم با تحریک فیبروبلاست ها باعث سنتز الیاف کلاژن و الاستین شده و خخاصیت ارتجاعی پوست بیشتر می شود و پوست کمتر چروک میخورد. کرم ضدلک رویال موجب بسته شدن این منافذ و صاف شدن پوست می شود. اگر لک های پوست شما ناشی از قرار گرفتن زیر نور آتفاب است، بعد از کرم ضد لک حتما از کرم ضد افتاب هم همیشه استفاده کنید. در معرض تابش نور کرم ضد لک کالی بل نی نی سایت خورشید قرار نگیرید. ولی به دلیل چربی زیاد پوست یا عواملی مانند نور خورشید افزایش سن و ژنتیک این منافذ باز شده و صافی و جوانی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند.

این کرم به واسطه داشتن فیلترهای UV از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کرده و مانع از به وجود آمدن لک های جدید در پوست می گردد. وجود اسید های آمینه گیاهان سلول های سخت در پوست را نرم کرده و منافذ پوست کوچک تر می شود. سلام خسته نباشید. اطراف بینیم وبهتره بگم کل صورتم شبیه منافذ بازن.