هزینه انواع روش های لیفت شقیقه – کلینیک خانه سفید

علاوه بر شیوه انجام عمل، نوع پوست بیمار، سن و میزان افتادگی نیز میتواند در هزینههای لیفت شقیقه موثر باشد. 8. افرادی که انتهای ابروی آنها دچار افتادگی شده و بر روی پلک بالایی فشار وارد می کند. مثلا اگه جز افرادی هستید که از بوتاکس برای جوانسازی ناحیه ابرو و پیشانی استفاده می کنید میتونید با انجام لیفت شقیقه ، گوشه خارجی ابرو و چشم هاتون رو کمی به سمت بالا بکشید و ظاهری جوانتر و زیباتر داشته باشید. افرادی که دارای موقعیت سلامت عمومی خوبی می باشند. 5- لیفت شقیقه مناسب کسانی است که ابروهایشان قوس زیبایی ندارد و یا تقارن ندارند. توجه کنید که این عمل عملی بسیار تخصصی و حرفهای است. در طول مشاوره ، جراح به شما نشان می دهد که چگونه دغدغه های تان مورد توجه قرار گرفته و بهترین راه حل برای شما مورد بحث قرار می گیرد. در طول مشاوره ، سلامت عمومی شما به همراه کیفیت پوست ، شلی پوست و چین و چروک ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. تا انتها با مقاله دکتر حیدری همراه باشید. در صورتی که متخصص زیبایی با تجربه این عمل را انجام دهد، لیفتینگ شقیقه روشی غیرتهاجمی بوده و عوارض زیادی نخواهد داشت. عوارض لیفت ناحیه شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه و ابرو چیست؟ لیفت شقیقه که با نام لیفت شقیقهای ابرو (temporal brow lift) نیز شناخته میشود، یک جراحی پلاستیک است که میتواند منجر به بالا رفتن و جوانسازی قسمت بیرونی چشمها، ابروها، پیشانی و قسمت بالایی گونهها شود و چهره فرد را زیباتر و جوانتر کند. اگر چه گاهی اوقات ليفت شقيقه به عنوان یک روند مستقل انجام می گیرد ؛ ولی معمولا با جراحی های دیگر مثل لیفت پلک و لیفت صورت نیز ترکیب می شود. برخی تمایل به انجام لیفت شقیقه برای دست یافتن به زیبایی دوچندان چهره و بازگردانی حس جوانی دارند اما بنا به اطلاعات ناکافی نگران درد و یا خونریزی و اتفاقاتی از این قبیل هستند ولی ما در این مقاله سعی داریم دید واضحی از لیفت شقیقه را به زبانی ساده بیان کنیم. البته برخی از روشهای لیفت نیاز به ایجاد برش و بیهوشی دارد در نتیجه بیمار دردی را احساس نخواهد کرد. با این حال، ممکن است برای برخی افراد به مدت 6 تا 8 هفته نیز ادامه یابد و اطراف چشم ها را سیاه کند. لیفت شقیقه با بوتاکس رو تمام افراد میتونن استفاده کنند اما از آنجایی که بوتاکس کردن یک هنر کاملا تخصصی هست لازمه برای انجام اینکار حتما به دنبال یک متخصص حرفه ای و با تجربه در این زمینه باشید تا نتیجه کار فوق العاده طبیعی و زیبا بشه.

اگه قصد دارید لیفت شقیقه و ابرو رو بدون انجام عمل جراحی انجام بدید ، لیفت شقیقه با بوتاکس بتونه گزینه مناسبی برای شما باشه. لیفت شقیقه (Temporal Lift) جراحی است که با هدف بالا بردن ابرو و کشیده کردن چشم انجام میشود. عارضه های که در اثر انجام جراحی شقیه و ابرو رخ می دهد بسیار خفیف هستند و در مدت زمان کوتاهی بعد از انجام جراحی بهبودی را شاهد خواهید بود. البته بعضی از افراد بعد از جراحی دچار دردی خفیف تا متوسط میشوند که در این موارد، پزشک متخصص با تجویز داروهایی کمک میکند این درد قابل تحمل باشد. لیفت شقیقه که به عنوان “لیفت تمپورال ابرو و چشم” نیز شناخته می شود ، یک عمل جراحی پلاستیک است که با هدف لیفت صورت، ابرو و چشم را به سمت بالا و شقیقه ها می کشد. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می کنند. در واقع لیفت چشم یا شقیقه نوعی جراحی زیبایی است که تنها با یک برش کوچک و مخفی بین موها انجام میگیرد و طی آن یک سوم پیشانی و ابرو لیفت میشود. در زاویه پوست سر بیمار چند برش کوچک ایجاد میشود و با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ محلهای مورد نظر برای ایجاد تغییرات مشخص میگردد، این ابزار وارد برشها شده و امواجی را به مانیتور ارسال میکند.

اکثر روشهای لیفت شقیقه به صورت سرپایی انجام میشود و بیمار تحت تاثیر بیهوشی قرار میگیرد. پزشک متخصص زیبایی با توجه به نوع چشم و شرایط بیمار بهترین روش لیفتینگ چشم را پیشنهاد میدهد. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می رسد. بله، لیفت شقیقه و کشیدن نواحی کناری چشم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، لیفت کردن به معنای کشیدن است. لیفت شقیقه ، روندی است که به آرامی ، قسمت های بیرونی ابروها ، قسمت بیرونی چشم ها و قسمت فوقانی گونه ها را بالا کشیده و جوان سازی می نماید و یک ظاهر جوان تر را به قسمت فوقانی صورت بازمی گرداند. این روند می تواند به میزان قابل ملاحظه ای خطوط پنجه کلاغی را کاهش داده و یک ظاهر شاداب تر و جوان تر را در قسمت فوقانی صورت و ناحیه ابرو ایجاد نماید. برای شروع روند ، یک برش کوچک در خط پیشانی بالای گوش ایجاد می شود. آیا لیفت شقیقه همان لیفت پیشانی یا ابرو است؟ این روند جراحی زیبایی را می توان با برش های کوچک تر که به خوبی در خط پیشانی پنهان می شود ، انجام داد ؛ چون این امر باعث ریکاوری آسان تر و جای زخم کمتر می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لیفت شقیقه یا بلفاروپلاستی وب سایت خود باشید.