همسر نیکی هیلی با گارد ملی به آفریقا اعزام می شود زیرا او به دنبال نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2024 است.

توسط آسوشیتدپرس: شوهر نیکی هیلی به زودی اعزام یک ساله خود را با گارد ملی ارتش کارولینای جنوبی به آفریقا آغاز خواهد کرد، ماموریتی که بیشتر زمان باقی مانده از مبارزات انتخاباتی همسرش برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 جمهوری خواهان را در بر می گیرد.

سرگرد کارلا ان. ایوانز از گارد ملی روز چهارشنبه به آسوشیتدپرس گفت که مراسم رسمی اعزام احتمالاً در چند هفته آینده برگزار خواهد شد.

ایوانز گفت که مایکل هیلی به عنوان افسر ستادی با واحد خود مستقر خواهد شد، که در “هسته” یک گروه عملیاتی است که از فرماندهی آفریقای ایالات متحده پشتیبانی می کند، “و جایگزین واحدی از یک ایالت دیگر به عنوان بخشی از چرخش منظم ارتش آمریکا می شود. نیروها.»

از زمانی که مایکل هیلی به عنوان افسر در سال 2006 به گارد ملحق شد، این دومین ماموریت فعال مایکل هیلی خواهد بود.

بخوانید | نیکی هیلی، رهبر جمهوری خواه هندی الاصل، رسما نامزدی ریاست جمهوری 2024 را آغاز کرد

نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل متحد و فرماندار کارولینای جنوبی، از شایستگی رئیس جمهور جو بایدن به عنوان فرمانده کل قوا در حالی که او برای نامزدی حزب جمهوری خواه مبارزه می کند، به شدت انتقاد کرده است. او علیه تلاش‌های دولتش برای گسترش تنوع در ارتش صحبت کرده است، و شکایت می‌کند که این تلاش‌ها باعث تضعیف نیرو و ممانعت از استخدام می‌شوند، اگرچه ارتش گفته است که مشکل واقعی این است که بسیاری از جوانان ثبت نام را امن یا مسیر شغلی خوبی نمی‌دانند. .

او همچنین متعهد شده است که 46 میلیارد دلار کمک خارجی به کشورهایی را که به گفته او «از آمریکا متنفرند» کاهش دهد.

در حالی که هیلی مستقیماً این استقرار را تأیید نکرد، در بیانیه‌ای به AP گفت که خانواده‌اش “آماده قربانی کردن شخصی هستند زمانی که عزیزمان به تماس پاسخ می‌دهد.”

او افزود: “ما نمی توانیم به مایکل و برادران و خواهران نظامی اش افتخار کنیم.”

مایکل هیلی، شوهر 26 ساله این نامزد، از زمانی که همسرش نامزد کاخ سفید شد، در رویدادهای مبارزات انتخاباتی همسرش حضور داشته است.

بخوانید | بعید است تا سال 86 برسد: نیکی هیلی درباره پیشنهاد جو بایدن برای انتخاب مجدد

او مرتباً از وضعیت خود به عنوان یک همسر نظامی یاد می کند. او اولین اعزام به خارج از کشور را در ژانویه 2013 انجام داد، زمانی که همسرش در اواسط اولین دوره فرمانداری خود بود و فرزندانشان 10 و 14 ساله بودند.

هیلی درباره شوهرش در جریان یک کمپین انتخاباتی اخیر در گریر، کارولینای جنوبی گفت: «او مرا به عنوان فرماندار مجرد ترک کرد، اما ما هنوز ازدواج کرده‌ایم. او در ادامه به انتقاد از خروج آشفته دولت بایدن از افغانستان در سال 2021 پرداخت.

مایکل هیلی در بازگشت از اعزام خود در سال 2013 درست قبل از کریسمس همان سال، به AP گفت که واحد او به عنوان بخشی از یک تیم پشتیبانی کشاورزی کار می کرد و به کشاورزان افغان کمک می کرد تا از کشت تریاک به کشت محصولات دیگری که به اندازه کافی سودآور هستند تا جوامع خود را حفظ کنند، کار می کرد.

در آن زمان، فرمانده او، سرهنگ تاد شیلی، اذعان داشت که زمانی که یک فرد در معرض دید عموم به عنوان سرباز در یک منطقه جنگی خدمت می کند، همیشه خطری وجود دارد.

شیلی درباره هیلی گفت: «این او را بیشتر به یک هدف تبدیل می کند. وی افزود: «اما کارهای خاصی وجود دارد که باید انجام داد تا این تهدید را به حداقل برساند.

روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره هرگونه تدابیر امنیتی اضافی اتخاذ شده در زمان حضور مایکل هیلی در آفریقا، ایوانز گفت که او “امنیت مشابهی با هر سرباز دیگری خواهد داشت.”

بخوانید | نظرسنجی: نیکی هیلی الاصل هندی بر بایدن ترجیح داده و در رقابت های انتخاباتی آمریکا از ترامپ عقب تر است