کالج نیویورک کارمندان خود را به دلیل قرار دادن ضمایر آنها در ایمیل های کاری اخراج می کند

توسط میز جهانی هند امروز: یک دانشگاه کوچک مسیحی نیویورک دو کارمند را اخراج کرد که از حذف ضمایر جنسیت از امضای ایمیل خود سرباز زدند. این اقدام دانشگاه مورد انتقاد آلومینی ها قرار گرفته است.

به گزارش ایندیپندنت، ریگان زلایا و شوا ویلموت، مدیران سالن اقامت در دانشگاه هاتون، پس از اینکه در ماه آوریل “او” و “او” را در امضای خود قرار دادند، از سمت خود برکنار شدند.

در نامه پایان کار به زلایا، مدرسه نوشت که او را اندکی قبل از پایان ترم اخراج کرده است “در نتیجه امتناع شما از حذف ضمایر در امضای ایمیل شما”. یکی دیگر از دلایلی که مدرسه برای پایان دادن به او ارائه کرد این است که او در روزنامه دانش آموز از این تصمیم انتقاد کرد.

نامه فسخ به طور گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

سخنگوی دانشگاه، که وابسته به شاخه محافظه کار کلیسای متدیست است، روز جمعه به نیویورک تایمز گفت که این مدرسه “هرگز رابطه کاری خود را صرفاً بر اساس استفاده از ضمایر در امضای ایمیل کارکنان خاتمه نداده است.”

این سخنگوی افزود: «در طول سال‌های گذشته، ما نیاز داشته‌ایم که هر چیز اضافی از امضای ایمیل‌ها حذف شود، از جمله نقل قول‌های کتاب مقدس».

نه زلایا و نه ویلموت تراجنسیتی نیستند. مدیران سابق تالار اقامتگاه گفتند که تصمیم آنها برای قرار دادن ضمایر در بایوس هم به عنوان یک ژست شامل بودن بوده و هم به این دلیل که مردم اغلب قادر به تشخیص جنسیت خود از نام کوچک خود از طریق ایمیل نیستند.

ویلموت ماه گذشته در یک پست فیس بوک از تصمیم خود دفاع کرد.

او نوشت: «من فقط می‌خواهم بگویم که چقدر عمیقاً سپاسگزارم که از این امتیاز کافی برای دفاع از حقیقت و عدالت به قیمت یک شغل برخوردارم. ویلموت در یک پست فیس بوک نوشت: “اگر هر یک از شما در موقعیتی قرار گرفتید که فکر می کنید کارفرمای شما از شما می خواهد کاری ناعادلانه یا غیراخلاقی انجام دهید، لطفاً برای تشویق و توانمندسازی با من و دیگران تماس بگیرید.”

نامه سرگشاده آوریل از فارغ التحصیلان دانشگاه هاتون، با نزدیک به 600 امضا، از اخراج ها به عنوان بخشی از آنچه آنها به عنوان یک چرخش گسترده تر در مدرسه علیه چندفرهنگی تلقی می کردند، انتقاد کرد و بر بسته شدن اخیر یک مرکز دانشجویی چندفرهنگی تاکید کرد.