کالسکه سلطنتی جدید، جواهرات تاج، یک ایموجی: چگونه کاخ باکینگهام برای تاجگذاری پادشاه چارلز آماده می شود

جزئیات جدیدی از تاجگذاری پادشاه چارلز در حالی منتشر شده است که کمتر از یک ماه به این مراسم باقی مانده است. تاج گذاری احتمالاً از آنچه در سال 1953 برای مادرش برگزار شد، پیچیده تر باشد.

مراسم بزرگ تاجگذاری پادشاه چارلز و همسرش کامیلا در 6 می برگزار می شود.

توسط میز جهانی هند امروز: در حالی که کمتر از یک ماه تا مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم در 6 می باقی مانده است، خانواده سلطنتی بریتانیا جزئیات جدیدی از این مراسم را با اطلاعاتی در مورد مسیرهای حرکت، کالسکه ها و مراسم تاج گذاری فاش کرده و از ایموجی جدیدی رونمایی کرده اند. تاج گذاری احتمالاً از آنچه در سال 1953 برای مادرش برگزار شد، پیچیده تر باشد.

برنامه ها در مرحله پیشرفته ای قرار دارند تا اولین برج گیری بریتانیا در هفت دهه اخیر را رقم بزنند. خبرگزاری PTI گزارش داد که چارلز هفتاد و چهار ساله با مرگ ملکه 96 ساله الیزابت دوم در سپتامبر گذشته پس از یک سلطنت رکوردشکنی 70 ساله به پادشاهی رسید.

کاخ باکینگهام روز یکشنبه جزئیات بیشتری را قبل از تاجگذاری فاش کرد.

حاکم جدید بریتانیا در کنار همسرش کامیلا در یک مراسم مذهبی عمیق در کلیسای وست مینستر تاجگذاری خواهد کرد.

در صبح روز 6 می، همسر پادشاه و ملکه از کاخ باکینگهام به ابی وست مینستر در صفوف پادشاه در مربی ایالتی Diamond Jubilee سفر خواهند کرد.

بی بی سی گزارش داد که مربی ایالتی Diamond Jubilee ساخت استرالیا جدیدترین کالسکه سلطنتی است.

این به نظر سنتی است، اما در واقع مدرن است، با تهویه مطبوع، پنجره های برقی و سیستم تعلیق به روز.

متصدی مجموعه رویال تراست، سالی گودسر، گفت: “این از آلومینیوم ساخته شده است، که کاملاً غیر معمول است، زیرا اکثر آنها از چوب ساخته شده اند، و همچنین دارای سیستم تعلیق هیدرولیک است، به این معنی که سواری فوق العاده راحت است.”

تاج طلاکاری شده بالای مربی دولتی Diamond Jubilee از بلوط از HMS Victory حک شده است.

به محض بازگشت به کاخ باکینگهام پس از مراسم تاج گذاری، اعلیحضرت آنها از بریتانیا و نیروهای مسلح مشترک المنافع سلام سلطنتی دریافت خواهند کرد.

این کاخ همچنین مراسم تاجگذاری را که «اشیای مقدس و سکولار» نمادی از «مسئولیت‌های پادشاه» است که در مراسم وست مینستر ارائه خواهد شد، مشخص کرده است.

رگالیا – که توسط پادشاه به نمایندگی از کشور مورد اعتماد است – برای قرن ها نقش اصلی را در خدمات تاج گذاری ایفا کرده است.

در میان گنجینه‌هایی که قرار است استفاده شود، که معمولاً در برج لندن به نمایش گذاشته می‌شوند، تاج سلطنتی است که فقط در مراسم تشریفاتی استفاده می‌شود و برای تاج‌گذاری پادشاه جورج ششم در سال 1937 ساخته شد.

چارلز آن را با تاج سنت ادوارد در پایان خدمت معاوضه خواهد کرد. ساخته شده از طلای جامد و تزئین شده با ارمینه و مخمل، بسیار سنگین است – بیش از پنج پوند (2.23 کیلوگرم) وزن دارد.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، کامیلا به جای سفارش ساخت تاج جدید، از تاج ملکه مری استفاده مجدد می کند.

دو گرز سنگین ساخته شده از نقره طلایی بر روی بلوط و چندین شمشیر تشریفاتی – شمشیر دولت، شمشیر عدالت موقت، شمشیر عدالت معنوی و شمشیر رحمت – نیز استفاده خواهد شد. به گزارش بی‌بی‌سی، علاوه بر این، چندین ابزار دولتی از جمله گوی حاکم و دو عصا که نشان‌دهنده قدرت دنیوی و نقش معنوی پادشاه هستند، وجود خواهند داشت.

علاوه بر جزئیات جدید در مسیرهای دسته‌جمعی، کالسکه‌ها و تاج‌گذاری، یک ایموجی جدید حتی برای نشان دادن جشن‌ها طراحی شده است. بر اساس St Edward’s Crown، وقتی از هشتگ های تاج گذاری در تعطیلات آخر هفته استفاده می شود، در توییتر ظاهر می شود.