گانگستر هندی الاصل توسط افراد ناشناس در ونکوور کانادا به ضرب گلوله کشته شد

توسط میز جهانی هند امروز: در یک مورد مشکوک به رقابت گروهی، یک مرد 28 ساله که اصالتاً اهل پنجاب بود توسط مهاجمان ناشناس در خارج از یک مکان عروسی در ونکوور، کانادا به ضرب گلوله کشته شد. این حادثه بامداد یکشنبه رخ داد.

به گزارش اخبار محلی، آمارپریت (چاکی) سامرا به همراه دیگر مهمانان عروسی در حال بیرون آمدن از سالن ضیافت فریزرویو بود که مورد اصابت گلوله قرار گرفت. سان ونکوور.

سمرا و برادر بزرگترش راویندر که او نیز یک گانگستر است به این عروسی دعوت شده بودند. سایر مهمانان مراسم عروسی به رسانه ها گفتند که چند مرد ناشناس وارد سالن شدند و به دی جی دستور دادند موسیقی را متوقف کند.

در زمان وقوع قتل حدود 60 مهمان در محل حضور داشتند.

“چند تماس گیرنده 911 گزارش دادند که یک مرد در خارج از سالن ضیافت ونکوور جنوبی در نزدیکی خیابان فریزر و مارین درایو جنوب شرقی در ساعت 1:30 بامداد مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. افسران گشت تا رسیدن امدادگران به قربانی CPR انجام دادند، اما او بر اثر جراحات جان خود را از دست داد.” پلیس در بیانیه خود گفته است.

پس از تحقیقات اولیه، پلیس معتقد است که قتل هولناک نتیجه رقابت بین باندها بوده است. به گفته پلیس، تحقیقات دقیق همچنان ادامه دارد.

پیش از این در اوت 2022، پلیس کانادا هشداری نادر درباره 11 گانگستر مرتبط با خشونت بین باند صادر کرد. پلیس همچنین به مردم هشدار داد که از نزدیک شدن به آنها خودداری کنند. از 11 گانگستر ذکر شده در این هشدار، 9 نفر از جمله آمارپریت و برادرش راویندر، هندی الاصل بودند.

پلیس بریتیش کلمبیا در بیانیه خود گفته است که آنها با چندین قتل و تیراندازی در این استان مرتبط هستند.