یک رئیس جمهور سابق، یک ستاره راک و یک کارگردان افسانه ای وارد رستورانی در بارسلون می شوند. و سپس…

توسط میز جهانی هند امروز: یک رستوران مجلل در بارسلونا فرصتی نادر اما ویژه برای میزبانی از مهمانان سرشناس – باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده به همراه استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم و بروس اسپرینگستین خواننده – کارکنان را به طرز خوشایندی شگفت زده کرد.

این سه نفر عصر روز 27 آوریل در رستوران عمار هتل پالاس شام خوردند و با کارکنان عکس گرفتند. تصویری توسط یکی از کارکنان رستوران به نام پل پرلو در شبکه اجتماعی اینستاگرام بارگذاری شد. او این پست را اینگونه عنوان کرد: “خوشحالی که این شغل برای شما به ارمغان می آورد!”

طبق گزارش گاردین، خانواده اوباما – باراک اوباما و میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده، همراه با اسپیلبرگ ها – استیون اسپیلبرگ و همسرش کیت کپشاو برای شرکت در کنسرت جمعه شب بروس اسپرینگستین در Estadi Olmpic Llus Companys وارد بارسلونا شده بودند. .

شبکه رادیویی اسپانیایی Cadena SER گزارش داد که اوباماها اواخر شب با یک پرواز به شهر اسپانیا رفتند و برای شام در رستوران عمار هتل پالاس شام خوردند. به گفته سرآشپز رستوران Rafa Zafra، رزرو آنها در آخرین لحظه به توصیه آشپز معروف اسپانیایی-آمریکایی خوزه آندرس رزرو شد.

زفرا به Cadena SER گفت: “خوزه آندرس با من تماس گرفت و به من گفت که میز بسیار مهمی است، اما ما نباید لطفاً چیزی نگوییم.” و البته من شروع به تحقیق کردم و دیدم که اوباما دارد می آید، بروس کنسرت دارد…

ظفرا گفت که گروه با وجود داشتن یک “سفر خسته کننده” مایل بود “همه چیز را امتحان کند”. آنها “خیلی خوردند”، از جمله صدف، خاویار و صدف — و “کمی نوشیدند”.

ظفرا با اشاره به کنسرت جمعه شب اسپرینگستین گفت: «کسی که بهترین رفتار را داشت کسی بود که امروز باید کار می کرد.

ظفره در مورد عکس دسته جمعی گفت: “افراد امنیتی به ما گفتند لطفا از آنها عکس نخواهیم، ​​اما درست قبل از خروج، اوباما وارد آشپزخانه شد و به ما گفت که این یکی از بهترین وعده های غذایی آنها بوده است و اگر می توانند عکس بگیرند. با کل تیم.”

به گزارش رسانه های محلی، خانواده اوباما و اسپیلبرگ از چند مکان فرهنگی برجسته در بارسلونا از جمله موزه موکو و ساگرادا فامیلیا بازدید کردند.

خانواده اوباما تحت تدابیر شدید امنیتی سفر می کردند و گهگاه برای مردم دست تکان می دادند که دست در دست هم در قلب شهر قدم می زدند.

استیون اسپیلبرگ، دوست دیرینه باراک اوباما، او را در سفرها و رویدادهای مختلف همراهی می کرد. وی در سال 2015 توسط رئیس جمهور سابق آمریکا مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت کرد.

اوباما سپس گفت: «داستان‌های او داستان آمریکا و ارزش‌های او جهان ما را شکل داده‌اند.