“جعلی عمیق” مبتنی بر هوش مصنوعی ابزار بزرگ بعدی کمپین ضدعلوماتی چین ، می گوید مطالعه

چین احتمالاً به عنوان بخشی از روانشناختی و عمومی خود ، به محتوای غیر اطلاعاتی تولید شده توسط هوش مصنوعی مانند فیلم های صوتی عمیق جعلی و عمیق اعتماد خواهد کرد. یک مطالعه جدید توسط اتاق فکر مستقر در ایالات متحده ، شورای آتلانتیک ، در مورد جنگ افکار در سرتاسر جهان اعلام شده است. حزب کمونیست چین (ح.ک.چ) با وجود موفقیت زیاد در بین مخاطبان داخلی ، تلاش می کند پیام خود را در جبهه خارجی هدایت کند. به دلیل نقص در اجرای آن ، که شامل برون سپاری عملیات به اشخاص ثالث است ، بی اثر بوده اند.

سیستم عامل هایی مانند توییتر ، فیس بوک و گوگل توانسته اند کمپین های چینی را شناسایی کنند در گذشته اقدامات به موقع انجام شود اما اکنون ، کارشناسان DFRLab ارزیابی می کنند که “هوش مصنوعی برای به کارگیری کمپین های موثر و گسترده ضدعلوماتی و به طور پنهانی حساب های معتبر رسانه های اجتماعی غربی استفاده خواهد شد”.

این مطالعه در حالی است که بین هند و چین در امتداد خط کنترل واقعی. حتی وزیر خارجه ایالات متحده مایک پمپئو اخیراً به “تهدید” ناشی از چین در منطقه پرداخته است.

قدرت گفتمان و جنگ اطلاعاتی

مطالعه شورای آتلانتیک تغییر مداوم سیاست خارجی پکن از موضع قبلی “عدم مداخله” در امور سایر کشورها را مشاهده می کند. چین اکنون به دنبال استفاده از “قدرت گفتمان” است – مفهومی که نشان می دهد یک کشور می تواند با تنظیم دستور کارها در سطح بین المللی از طریق تأثیرگذاری بر نظم سیاسی و ارزش ها ، چه در داخل و چه در سایر کشورها ، برای افزایش “مسالمت آمیز” خود ، به قدرت ژئو سیاسی افزایش یابد. به عنوان یک ابرقدرت جهانی.

CCP از فضای اطلاعاتی ، هم در داخل و هم در سطح بین المللی ، برای طرح “داستان چین” استفاده کرده است. نویسنده مطالعه ، آلیشیا فاست ، آن را به عنوان پیش بینی تصویر مثبت خود از طریق داستان سرایی در فضای رسانه ای ، داخلی و خارجی توصیف می کند.

تاکتیک های ادراک اطلاعات مانند حذف ، سرکوب و کاهش اهمیت اطلاعات منفی ، به عنوان و همچنین گیمیفیکیشن هشتگ های خاص ، ابزاری هستند که چین با آن قصد دارد مخاطبان خارجی را متقاعد کند که “یک رهبر جهان مسئول” و قدرت پیشرو در اصلاح سیستم سیاسی بین المللی است. فضای اطلاعاتی جهانی مبتنی بر اینترنت امروزه پکن روشی م effectiveثر برای گسترش “داستان چین” در سراسر جهان ارائه می دهد.

معماری قدرت گفتمان چینی / آلیشیا فاست ، DFRLab

زیرساخت های دولت چین مشغول عملیات گسترده و گسترده ای برای تولید و تولید مثل اطلاعات غلط یا گمراه کننده با هدف فریب بوده است. این محتوا معمولاً به تعصب روانشناختی متکی است ، باعث ایجاد تعلقات قومی ، نژادی یا فرهنگی در مخاطبان خود می شود و قصد دارد “پارانویا و نقاط کور شناختی” را ایجاد کند. فاوست می گوید و دولت برای دستیابی به اهداف سیاست خارجی “اشاره می کند که ارتش آزادیبخش خلق (PLA) ، شورای ایالتی و کمیته مرکزی ح.ک.چ همه در عملیات اطلاعاتی سازمان یافته در بسترهای داخلی و بین المللی شرکت می کنند. < h3> عمیق جعلی: سلاح تقسیم جمعی

جعلی عمیق چندرسانه ای مصنوعی است که در آن صدا یا ظاهر اصلی فرد برای نسبت دادن کلماتی که ساخته نیستند دستکاری می شود یا عملی که آنها انجام نداده اند. جعلی های عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی باعث ایجاد رسانه های دستکاری شده بدون نقص و آسان می شود که بینندگان را فریب می دهد و باور می کنند وقایعی که رخ نداده اند.

برخی از نمونه های معروف فیلم های جعلی عمیق مارک زاکربرگ و باراک اوباما است محققان و هنرمندان سو mis استفاده احتمالی از این فن آوری را به اثبات رساندند.

رسانه های صدای عمیق به شبیه سازی صدای شخص با استفاده از یادگیری ماشینی متکی هستند که می تواند بدون ایجاد یک گفتار کاملاً جدید در صدای اصلی آنها استفاده شود رضایت یا اطلاعات از آنجا که استفاده از جعلی عمیق و صدای عمیق در شبکه های اجتماعی چینی و هوش مصنوعی بی سابقه نیست ، این ابزار به طور برجسته در جنگ سایبری پکن ظاهر می شود.

این مطالعه مشاهده می کند که کارهای گسترده ای که توسط برنامه های محبوب چینی و فن آوری بزرگ انجام می شود شرکت هایی مانند TikTok ، Baidu و Zao. همچنین به پروژه اخیر صدای عمیق بایدو اشاره شده است که می تواند هر صدایی را در چند ثانیه کلون کند. چین می تواند با استفاده از این ابزارها تقلبی عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند ، که می تواند به عنوان بخشی از عملیات اطلاعات CCP به کار گرفته شود.

چندین دولت ، از جمله بسیاری از ایالت های ایالات متحده ، تهدید را درک کرده و قوانینی را علیه سوuse استفاده احتمالی وضع کرده اند. از جعلی های عمیق در هند ، هنوز قوانین خاصی در مورد جعل های عمیق وجود ندارد.

اشتهای پکن به داده های بزرگ به عنوان ابزاری سایبری و جنگ روانی بر هیچکس پوشیده نیست. مجله دانشگاهی PLA ، “خبرنگار نظامی” ، پیشتر تفسیری را منتشر کرده بود که پیشنهاد می کرد از شبکه ربات AI-based توسط آن استفاده شود.

به نظر می رسد علاقه CCP به داده های بزرگ به سمت تجزیه و تحلیل ، کشف ، تعیین است. و مدیریت احساسات عمومی گسترده. مقاله ای از پایگاه پشتیبانی استراتژیک چین (SSF) پایگاه 311 ، مسئول جنگ روانی CCP ، پیشتر بر لزوم “فن آوری سنتز اطلاعات صوتی” تأکید کرده بود. این فناوری به منظور شناسایی احساسات عاطفی کاربر و سپس انجام پیام های غیر مخفی انجام شده بود.