فیس بوک تبلیغات سیاسی را که پیش از موعد ادعای پیروزی در انتخابات

ایالات متحده رد می کند ، رد می کند سخنگوی شرکت در روز چهارشنبه در توئیتر گفت: “class =” ff-og-image-inserted “>

Facebook Inc تبلیغات سیاسی را که به دنبال ادعای پیروزی هستند قبل از اعلام نتایج انتخابات 2020 آمریکا قبول نمی کند.

این اقدام برنامه های شرکت را که در اوایل این ماه اعلام شد ، برای متوقف کردن پذیرش تبلیغات سیاسی جدید در هفته قبل از انتخابات گسترش می دهد. در آن زمان ، فیس بوک گفت که تبلیغ کنندگان سیاسی پس از روز انتخابات می توانند تبلیغات جدید خود را از سر بگیرند.

دموکرات ها با اشاره به تأخیرهای پیش بینی شده در شمارش رکورد تعداد آرا ball نامه های پستی ، در مورد “سراب قرمز” در شب انتخابات هشدار دادند. امسال ، و ابراز نگرانی کرد که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا می تواند از فیس بوک برای اقناع افرادی که پیروز شده اند استفاده کند.

رئیس اجرایی مارک زاکربرگ نگرانی های مشابهی را درباره سردرگمی که احتمالاً به دنبال انتخابات وجود دارد بیان کرد در صورتی که نتایج فوراً مشخص نشود. < / p>

ماه گذشته وی در اعلامیه خود گفت كه فیس بوك قصد دارد برچسب هایی را به پست هایی اضافه كند كه سعی در اعلام زودرس پیروزی یا كاهش نتایج انتخابات دارند.

این شرکت نتایج انتخابات را در نظر خواهد گرفت ” اندی استون ، سخنگو ، در توئیت بعدی گفت: “هنگامی كه آنها از طریق رویترز و گروه ملی انتخابات ، كه برای تأمین نتایج مستقیم انتخابات با فیس بوك مشاركت داشته اند ، اعلام شد.

مقامات انتخابات با این رویکرد ، با اشاره به tha شمارش آرا ممکن است حتی در سالهای عادی انتخابات بدون فشارهای زیاد بیماری همه گیر ویروس کرونا هفته ها به طول انجامد.

فیس بوک بلافاصله به سوالی در مورد اینکه آیا قانون جدید برای همه انتخابات های تعیین شده اعمال می شود پاسخ نداد در تاریخ 3 نوامبر یا فقط انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شود.